Skärtorsdag

Jaha, I tisdags hade vi påskpyssel med fadderbarnen i skolan. Det var väl ganska så kul.... Min kyckling (som jag SYDDE!!) Blev lite.... hmm.... fel. Elr, ja, man ser att det är en kyckling, Om jag säger det. ^^ Och vet ni vad? Om man råker skriva Skärtorsdag med två t:n blir det Stjärttorsdag! HAHAHA Asså "rumptorsdag" HahaaxD Okej, jag vet, jag har ganska tråkigt. Men nu är det iaf skönt med påsklov. :) I morgon ska jag på ridlektion, alltså en extra påsk kurs, och samma sak på lördag. :) Ska bli skoj. Elin åker till sitt landställe i morgon och Sebbe har nog åkt redan. Och Sara har något Iranskt firande. Hon får massa presenter och får gå på fest och sånt. Lyxis... ;P <3 I veckan ska antagligen jag, elin, sara, sebbe och emelie sova över hos Elin på hennes vind. Det ska bli jätte skoj, sen ska vi byta påskägg, fast vi har ett "system" så man slipper köpa 4st påskägg. ^^
jaja. GLADPÅSK!!!! :D:D
Kram och Puss. :)


Kommentarer

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0