fluuumm - snöö !

Heej<3Lördag idag, seg som tusan... Sara sov över i går, vi gjorde tacos, kolla idol och en skit kul film hon jag, sebbe och emelie gjorde för typ ett halv år sen. :P Vi flummade skit mkt xD Speciellt när vi skulle äta, vi skulle skåla en skål var, och så började Sara stamma och så blev det as garv. hihi, blev några flum ego pics också. Hehe. ^^ Vi somnade runt halv två, jag vaknade typ 10. Jag skulle typ gå på toa, så ställer sig Sara i öppningen och tänker säga Men först måste du komma förbi mej. Fast precis innan hade hon tagit en klunk te och inte hunnit svälja, då börja hon skratta och det sprutade te! HAHA. xD Skratt och lite mer skratt! xD Och sen stack vi till Stinsen, det var inte så kul, vi var så trötta. När jag kom hem åt vi lax och potatisgratäng. :)

Kram<3

Flumm :P
Flumma och drev lite, sånt är skoj. Haha:P Rätt mkt volym på håret också. x) Hihi.

Föresten kom det jätte mycket snö i natt :D:D I morgon ska jag åka pulka! :D:D

Kommentarer
Postat av: emelie :P

ja vill oxå se filmen vi gjorde!!! xD

2008-11-22 @ 19:00:23
Postat av: Sebbe

JAA MED!!!<33 är det kim poseibal filmen?? ^^



Kan vi göra något i morgon <333 (A)

2008-11-22 @ 19:17:34
URL: http://sebbiizz.blogg.se/

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0