STAFFAN VAR EN STALLEDRÄNG!! :@

Hej på er. :) Det har inte hänt nått kul alls i veckan typ. Utom idag. Idag red jag. ^^ Fast det gick inge bra, men nästa gång ska vi hoppa! :) Iallafall har jag ingen nagel på lilltån. Det gör ont. Hade Compeed skavsårs plåster på men det hjälpte inget. Så nu har jag steril kompress typ. Som tur var gjorde det iaf inte ont när jag red. Eller ridningen och kören är dom enda sakerna som varit roliga i veckan typ. ^_^
Vi ska gå luciatåg med kören. Hihi, det är 3 killar och typ 10 tjejer... inte så många. Men våra villkor på att gå tåget var att man får klä ut sig till vad man vill, bara det har med julen att göra. Så man får vara typ julgran, ren, lussebulle. Och sånna saker. x) Rooligt! Och det andra villkoret är att vi ska få en belöning. *skrattar elakt* Synne och Anna, våra kör och musik lärare, håller på att prata med rektorerna om vad vi ska få. :D Och så ska sångerna vara lite annorlunda, Det ska vara samma text, men på några ska det vara annorlunda melodi. På en ska det typ vara hiphop musik. xD Och på Staffan var en stalledräng ska vi typ låta förbannade på vissa ställen. Lite läskigt sen när vi ska visa upp det. :P Menmen. :) Nu är maten klaar. :) Puss<3

Kommentarer
Postat av: emmi, den dära sötnosen du vet ;P

Guuud, va ska ja komentera för nått?? :S

2008-11-05 @ 19:13:56
URL: http://aalskaad.blogg.se/

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0