10/10 poäng! :D

Nu är jag frisk sen i onsdags och ridningen gick bra! :D Idag bakade jag och Emmi vaniljbullar dom är sååå goda! Du har nog aldrig smakat så goda bullar!! :D:D Jag är helt seriös!! :D Mycket godare än förra gången jag och Sara försökte. :P Det här ska jag göra om. Sen gick vi ut coh flumamde! xD haha, vi skrattade jätte mycket! Sen blev vi trött och gick in igen. Och så var det kallt ute. :( Jag fotade bullarna lite coh det blev så att dom såg jätte goda ut, som dom som sagt var också! Ni ska få se nån bild senare! :D Kvart över 7 stack vi ut igen, jag skulle följa Emmi en bit på vägen hem, sen så stannade vi och flummade och skrattade jätte mycket när vi skulle skilljas åt! xD Dagen har vart lyckad!! :D

Dagens mat: VANIJBULLAR
Dagens skratt: Emmi och jag blev skit rädda för en kutande 7 åring. Gissa om skrattattack!?
 (men hallå, han kom faktiskt rakt från skogen! xD)


Kommentarer
Postat av: emmmieeee<3<3

haha, ja blir illa mående när du skriver om bullarna xD ja e helt serös:P

Men ja blev as rädd när han kom springande!! :O :P

2008-10-17 @ 21:51:12
URL: http://aalskaad.blogg.se/
Postat av: matilda

kan man få receptet, haha;P <3<3mz

2008-10-19 @ 18:27:45

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0