Fixaa :)

Nu ska jag börja fixa i mitt rum. Jag, Agnes ska hjälpa mig. Vi ska måla om mitt rum. En vägg kommer vara vit tapet med guld mönster och resten lila målat med ett guld träd! :) Agnes kom på det, det kommer bli jätte snyggt säkert! Men i dag ska vi börja spackla och plocka isär sängen. Vi måste göra det för den är så stor att man inte får bort den om man inte gör det... :P Men det verkar som att färgen och det måste vi handla i morron för jag kollade på deras hemsida och dom stänger 14.00. :/

Puss<3

Där får ni bullen vi bakade förut! :D
Nu blev ni allt sugna, right? ;)

Kommentarer
Postat av: bullätaren nr. 1

sluuuta, man mår illa av dendär bullen :(

2008-10-29 @ 14:40:30
Postat av: Frida typ kusin

jaaa jag bliir jätte sugen på bullar !!!!!

2008-11-16 @ 11:41:27

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0