Helgen :)

Jag har tråkigt så jag kan berätta lite om helgen! :) I lördags började jag, pappa och petter med att åka och ta första vaccinations sprutan mot hepatit A och B. Det gjorde ganska ont men jag överlevde. Sen åkte jag och Sara till Täby Centrum. Det var jätte roligt!! :D Jag köpte en mascara på Yves Rocher för halva priset, 42 kr! :D Vi käkade nån vezuvios pirog och tittade i lite affärer. Vi gick in på Gina Tricot och Sara såg en tjock tröja hon ville prova så vi gick till omklädnings rummen och Sara hängde in sin skinnjacka och tjocktröjan i omklädnings rummet och sen så började vi flumma utanför det och sen såg vi att nån hade gått in i omklädnings rummet utan att vi hade märkt det, och Saras saker var där inne! GAHAH xD Jag fick skrattattack såklart så sen behövde vi vänta där utanför, men vi började flumma ännu mer så det var jätte roligt!! haha ;) Innan dom stängde och vi skulle kolla bussarna så köpte vi en chai latte, Jätte god! :D Sen såg vi att det inte gick några bussar och då ringde pappa så det blev att han skulle komma och hämta oss. Vi gick in i centrum i gen för det var kallt och så började vi flumma jätte mycket på en bänk där inne, det var inte så mycket folk eftersom nästan alla affärer utom mataffärerna hade stängt. Vi kom på nya ord och skrattade jätte mycket! xD

På söndagen så åkte jag, pappa och Lisa på två stycken hus visningar i Norrtälje. Det första huset skulle jag kunna tänka mig att bo i. :) Det hade stall och ridbana och hagarna gyrde man billigt. Och ett extra plus är att grannen är veterinär. ;) hehe. Efter dom så åkte vi till Lisas gamla hus och plockade jätte mycket svamp där. Dom gula kantarellerna var jätte stora! :O Klockan typ halv 7 kom vi hem. :P Då stack jag till mamma. Hon hade köpt en rengörings kräm åt mig på Yves rocher. :) Den är jätte bra! :D

Den som står och som är högst fick jag. tack :)<3

Puss&Kram<3

Kommentarer
Postat av: Bea

good morning sunshine! Hur var din måndag?

2008-10-21 @ 05:39:08
URL: http://beaa.blogg.se/

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0