HÖÖÖSTLOV!!

SÄGER BARA EN SAK!! HÖÖÖÖSTLOOV!! JAG ÄR SÅ GLAD! :D

Lärarna ska till Portugal allihopa så nu har vi studiedagar och nästa vecka loov!! :D:D 10 dagars höstlov! Pappa sa att vi kanske kunde börja måla om i mitt rum! :D Fast jag måste bestämma vilka färger och så. Svårt verkligen! :/

Men idag hade jag ridning. :) Det var roligt såklart! :P Vi red ut och jag hade Moa min gullponny!<33 Hon var jätte lugn och lydig. Vi galopperade bara lite för dom längst bak blev typ bråkiga.. :S lite tråkigt. Men vi travade och det gick väl bra det också. Men sen när vi kom in i ridhuset igen så galopperade vi några varv på volterna. :) Det var roligt också! :)
I sommras!:D

Hoppas det händer nått roligt på höstlovet, vet nån när det är Haloween?? :) Och jag fattade nada av slutet på senaste Desperate Housewifes.. :S Nån som kan förklara lite??? Är det slut nu eller? :(:S

I tisdags (igår) åkte Sebbe till Egypten!! Lyllos han... och i morron åker Matilda till Egypten också. Och min kompis Josefin(e?) till typ Aruba... Lite avis faktiskt.. :P 

Men ha det bra! :) Pussochkram<3Mitt öga:) O.O

Kommentarer
Postat av: matilda

det ska bli så roligt att åka till egypten ochh jag tror att haloween är den 1a november;) pussar mz<33

2008-10-22 @ 22:12:05
Postat av: Bea

jaha jag åkte i ÄLta konståknings klubb men numera tränar jag i washington figure skating club.

Aa, jag tränar och tävlar på elitnivå :)

Vad heter din kompis och vart tränar hon? kram

2008-10-23 @ 05:46:20
URL: http://beaa.blogg.se/

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0