090412 , Söndag

God morgon på er, eller jag vaknade iallafall ganska nyss. Mitt rum är stekhett varje morgon för solen lyser in... Och så måste jag hänga en filt ramför rullgardinen för annars är det ljust som om man var ute i rummet. :/

Jag har planerat att börja läsa Liftarens guide till galaxen. :PMamma och Peter säger att den är jätte bra. Sett filmen också. Den är rätt sjuk men rolig. x)  ^^
Deprimerad robot
Efter den så ska jag läsa Den vidunderliga kärlekens historia

Klockan ett är det stallet! :D Jag har längtat! :D
Puss





Kommentarer
Postat av: FREJA LINDSKOG

SVAR: Äh, du är inte så gammal än ju, flera år på dig att hoppa 120 ;P Förresten så är inte 120 särskilt högt jämfört med vad vissa i min ålder hoppar... xP

2009-04-12 @ 10:37:02
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0