Att dra ut en tand ^^

Hejhejj hallå!

Jag har inte ont alls efter tand utdragningen! Det enda som kändes när dom skulle dra ut den var när dom sprutade in bedövning i gommen. Men det försvann efter ett litet tag. ^^ Sen så vickade dom loss den lite och drog sen ut den. Det kändes inte ens. :) Det blödde lite, men fick en tork sak... ^^ Jag gick inte till skolan efter. (a) Det kändes konstigt med bedövningen men nu har den släppt! Har ätit massa glass!! :D Hihi. Jag får inte gå på aerobics i kväll sa tandläkaren. -.- Mamma var och klippte sig och då så köpte hon ett linne till mig som jag vill ha! :D Det är från HM, 129 kr. :)

Linnet
Sry för dålig kvalite!
 
Men i morgon ska jag och Emmis familj på teater, det är Trollkaren från Oz! På Emmis pappas gymnasie skola.Eller han är rektor där. Emmi, jag och hennes pappa var där förra året, dom som spelade var jätte duktiga!! :) Och sen är det paus med mingel, och där finns det massa chips och dricka, förra gången smugglade jag och Emmi med oss massa chips tillbaka tll platserna i hennes keps. (a) :D<3 Aja, det ska bli roligt. :)
Är rätt seg nu, ska nog lägga mig tidigt ikväll... har NO prov i morgon på el, som jag inte fattar ett skit av.. :$ och jag har inga böcker!!!!!!!!! :O :'( Jag kommer säkert få göra om-prov...

Har ni hittat på något speciellt idag då? :)

Gammal bild! <3
Gammal bild från sexan. :)<3

Kommentarer
Postat av: FREJA LINDSKOG

SVAR: Tackar så mycket! :D

Får du ingen då? :)

2009-04-23 @ 20:28:05
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/
Postat av: Sebbiiuuzzz :D<3<3

hahah, va småå vi såg ut :O haha :P <3

2009-04-23 @ 21:28:16
Postat av: Kattis

Jaa det gjorde vii ;D<3

2009-04-24 @ 18:18:25
URL: http://kattjis.blogg.se/

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0