Det var jätte kul och gick super bra! :D

Hejsan!


Ridningen gick super! :D Vi red ut på terminens första uteritt, vi var bara 5st elever!! Fick Snobben, hihi. Eller först skulle jag rida en ponny som är ganska så het. Men när jag hörde att vi skulle rida ut så ville jag inte ha honom så fick lite lugnare ponnyn Snobben, det var tuser år sen! xD i skrittade mysigt genom skogen, och på en grusväg så travade vi och galopperade! Kulkul och mysmys! Efter ridlektionen så skulle vi ta hand om våra sköthästar. :) Men innan jag han börja hittade en tjej glas i hoven på sin sköthäst. :O Min hade också det!! Vi gick ut i hagen och titta, det fanns jätte mycket småbitar av glas och keramik! 
Funderar på att byta sköthäst, vi kommer inte så bra överens. :( 

Längtar tills på söndag och måndag, har hopp och dressyr kurs då! :D

Just nu har jag ont i huvet. :( Måste gå och lägga mig tidigare än vad jag gjort alla andra dagar! :)
Har dåligt med bilder just nu. :/
Puss på er! <3

Kommentarer

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0