Molly var en väldigt älskad kanin! :)<3

God kväll ;)

Är rättså trötter nu! Efter skolan åkte jag till stallet. Efter ett tag kom några vänner, Emma och Sofia K var några av dom. :) Vi mös lite med Goodman, som blev på dåligt humör sen när Emma skulle sköta honom så han högg henne i handen! Fast det gick bra. :) Men på 'ridningen' så hade vi teori. Vi hade tipsrunda, gruppen som brukar vara efter oss hade samtidigt. Jag och Emma gick och vi ägde. :D x) haha... (a) Efter Teorin tog vi hand om sköthästarna, minValle. Det gick ganska så bra. Fast han gillar inte att bli borstad så mycket. :/ Menmen, jag ska kanske börja åka till stallet varje tisdag också. Då ska jag ta hand om Gordon, han är så himlans sötnosig! Föresten hade han ett varigt sår på benet. :/

Men under tipspromenixen fick jag ett sms om att Sebbes kanin Molly är död!!! ;( Så himlans tråkigt och sorgligt. :( <3 Hon var super duper sötnosig!!! <3<33 Dom har begravt henne i skogen nu. <3


Molly <3



Lisa är sjuk. :( Hoppas hon blir friskus snart. ;) <3
På engelskan så skriver vi en saga. Min handlar om en mermaid, en sjöjungfru. ^^ Föresten ska jag kanske vara med på en badminton tävling i maj. Mellan skolor. ^^
Nej, nu ska jag gå, måste lägga mig tidigt. Puss och kramss. <3


Kommentarer
Postat av: CASSANDRA

rip för den kaninen!<3



sv; jaa! yesyesyes för våren liksom :D

2009-04-15 @ 23:17:35
URL: http://casses.blogg.se/
Postat av: Cristian

Ajdå, vad tråkigt - Desperate Housewives som är så bra. Men vet du vad du kan göra då? Gå in på: http://www.surfthechannel.com.



Där kan man kolla på alla serierna från USA - gratis, enkelt och lagligt ,) Underbart eller hur?

2009-04-16 @ 02:26:13
URL: http://ichris.blogg.se/
Postat av: Sebbee

saknar molly skit mkt ^^ <3<3<3<3 .. KOM TILLBAKAA!!

2009-04-16 @ 16:40:59
Postat av: Kattis

Mm :( <3

2009-04-16 @ 16:59:58
URL: http://kattjis.blogg.se/

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0