RIDNINGEN GICK SÅÅ BRA! :D

Hejhej!
ELIN ÄR HEMMA FRÅN CANARIEÖARNA :D<3

Dressyren idag gick verkligen jätte bra! :D Jag fick Midwin, en C-ponny. Vi började med att skritta bort till sommarhagen, genom den och tillbaka till stallet. Sen red vi ute i dressyr paddocken, jag hade bara t-shirt på mej! :D Midwin var jätte mjuk, fast lite stel i vänster men efter några minuter gick det jätte bra. Han var så himla duktig, vi jobbade på volter, sitta ner i sadeln och att ställa, i både trav och galopp. Sen travade vi lite serpentiner också. Och sen sa hon vad man skulle jobba extra på, jag skulle sitta mera upprätt för jag brukar krympa ihop. Det gickännu bättre när jag väl kom ihåg det! :D
I morgon är det hoppning, samling klockan 9. Hoppas det går lika bra! :)) Jag ska göra mitt bästa såklart. ^^ Jag är så glad när jag får rida! :D<3 Speciellt när det går så bra!

Annars idag har jag varit i stinsen en snabbis, ätit pasta carbnonara, städat Ninas bur och ätit jätte god spaghetti med köttfärssås här hos pappa med lisa, agnes, peti och såklart pappsen. ;)


Nu är alla dom ut och övningskör. -.- Och jag är kvar ensam. *suck*

PUSS HEJDÅ

Kommentarer

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0