Sollentuna Ungdoms Råd | NICE I MÅRN! :D

Hej!

Jag vet att det är rätt sent, men det gör inget. Idag så var jag,Emmi,Jojo och Sebastian från Gärdesskolan, och massa andra från andra skolor, i Scandic Star Hotell i sollentuna C. Sollentuna Ungdoms Råd (SUR) hade möte där. Det handlade om våld, alkohol och droger. Det var rätt intressant ibland. :) Vi fick lyssna på bla. poliser, personer från KRIS (krimenellas revansh i samhället), och lite andra personer. Sen fick vi disskutera i lite i grupper. Jag och Emelie kom vid ssamma bord som en 21 årig politiker, en tjej. Hon var väldigt bra på att föra samtal, och nu har jag ändrat lite uppfattning om politiker. Hon är ju ung, smart och lite kul, och hon berättade att inte alla politiker är sådana där gråa trista gubbar eller tanter som bara pratar och pratar. ^^
Vi fick föresten värsta lyxiga lunchen! Det blev stekt kykling filé och färskpotatis, och till efterrätt blev det fruktsallad, någon sorts choklad mousse, choklad och massa kakor. :D Haha mumsigt värre! :D Sen fick vi till morgon fikat croasanger (ni vet såna där lite böjda bröd man äter i frankrike) och maaassa pålägg och annat bröd!  xD

Det slutade klockan tre så vi drog hem, jag åkte på ridning. Det gick rätt bra, vi övade på att få så många galoppsprång som möjligt mellan tre upphöjda cavaletti bommar. Jag fick 6 st som mest. ^^ Skötte Valle sen, och fick skjuss hem med Mathilda. Har fixat med Nina kanina och packat. Imorgon åker jag och mamma till NICE i frankrike!! :D Där är det varmt och härligt! :D

Vårat hotell i Nice
Vårat hotell i Nice, jag ska ta massor med pics. ;)

Ha det så himlans bra så bloggar jag igen på måndag eller tisdag! ;)
Puss och kram på eeer!<3
>Kattis

Kommentarer
Postat av: Linda - My world, my style

Tack :D hur är det med dig då? : )

2009-04-30 @ 07:47:03
URL: http://niilan.blogg.se/
Postat av: Emma

vilken söt kanin i din header :D

2009-05-03 @ 16:54:05
URL: http://emmasfotoo.blogg.se/
Postat av: My

Men kattis det är inte petter hellerXD Han heter peter inte petter X'D



Petter är ju inte så social längre:/ Verkar som han struntar i mig?! aja:(

2009-05-06 @ 15:38:27
URL: http://chickenlife.blogg.se/

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0