This is a story about me and my friends ^^

Hejheej!

Jag bloggade inget igår för jag hann inte, direkt efter skolan så gick jag, Sebbe och Fredrik upp till Saras skola, för jag och Sara skulle köpa mat och killarna godis. x) Dom köpte för nästan 100 kr!! :O Jag och Sara köpte lite taco saker och sen satt vi alla fyra i typ en timme utanför ett caf'é  och pratade. ^^ Sånt är mys, sen promenerade vi hem. Lämnade sakerna hos Sara och sen gick vi och la blommor på Mollys grav i skogen. :') Efter det skuttade vi lite på Fredriks stusmatta. :D

Men sen så gick jag, Sara och Sebbe hem, eller jag och Sara gick hem till Sara, vi lagade taaaco :D det vart gottigottgott! Efter maten och High school musical 1 så gick vi till Sebbe. :D Vi hade as roligt där! xD Som gamla tider. ;D Gick hem till mej och hämtade alla mina saker och träffa på Sara L, hon hängde på och så gick vi till Sebbe och kollade på Heartbreak kid. :D Jag, Sara och Sebbe såg den när den gick på bio och då var vi helt ensamma i salongen. :D 12 så gick jag och Sara hem och somna rätt snabbt.
 
Idag så var hon och jag i Stinsen. :) Duktiga som vi var gick vi dit! ;) Jag köpte smink borttagning och bomulls rondeller.^^ Hon en hamburgare på burger king och jag en glass. :)
Sara lägger kanske upp lite bilder på sin blogg. Titta där. :) Sen fick hon och jag veta en skit kul sak om Sebbe, men vet inte om jag får berätta.. :P ^^ <3

Snart kommer Agge och Lisa på maaaaaaaaaat :D MAAAAAAAAAAAAAT :D

Hejdåå <3
Heartbreak kid

Kommentarer
Postat av: Sebbee

Jaa, de var sit skojj<3.. gamla tider, gamla tider<3

saknar mollyy =/



haha, ja är skit glaaad <3<3 :D om den där saken.

2009-04-18 @ 19:41:21

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0