Loots of pics :D

Hejhej!

Jag vet att jag inte har bloggat på hela dagen, (vilket nog inte så många bryr siog om,  menmen, hehe) Jag har varit upp på taket, städat mitt rum, gått till pappa, varit med Sara, fixat hennes kinesklänning. haha.. ^^ Och så har jag gått klädd i en tajt kineskläninng HELA kvällen! Men nu har jag andra kläder på mig. :) Vi har nämmligen haft massor av gäster och haft asiatisk afton häa. Vi har haft sushi, vilket jag inte tyckte om. :/ Men vi hade massa ris och kyckling också. ^^ Määtt blev jag iallafall! Jag har fått samanlagt 400kr! :D Fast 200 måste jag ge till mamma och 50 till Peter.. hehe, så där har vi bara 150 kvar.. :( Men fick ett påskägg, en chokladkaka, en chokladkanin, ett chokladpåskägg och en jättefin blomma! :D Även fast jag och Peti fick presenter hade jag inte överlevt utan Sara, x) haha, vi hade det rätt kul mellan middagen och efterrätten.. ^^ :D<3
men nu har nästan alla gått. Här är lite bilder från idag! :D



HAHHAHA till den den sista bilden xD Sara mosade först mitt ansikte sen gick hon över till håret (med en kudde) xD

Kommentarer
Postat av: Saris

Hahahhah de va så kul när ja mosade ditt ansikte xD<33<3

2009-04-10 @ 22:26:28
Postat av: KATTIS

JAA x) hahah, det var roligt xD <333

2009-04-10 @ 23:22:18
URL: http://kattjis.blogg.se/

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0