VANIIIISH VIIIITA

Tjenatjabbahallå. ;)

Skolan idag var okey som vanligt. ;) Inget speciellt hände. ^^ Eller, jag köpte en glass! :D En twister. *mums*  Fast Emim ville äta upp den, men det fick hon inte! >:D Mihihi.. Efter skolan som slutade två så gick jag hem, hade sällskap med några kompisar. ^^ (: Jag gick hem till pappsen och åt mellis. (a) Och så tog ajg med mig lite saker, men viktigast var mina "vita" tyg skor från... Esprit..? ^^ Iallafall, mamma ska tvätta dom med Vanish viiit! :D Hoppas dom blir viita igen. :P Jag hade dom i Indien i vintras och där är det röd dammig sand så dom är mer bruna än vita.. :P

Men ikväll, runt 6 ska jag och Sara på spinning. :)

Vaish


Imorron ska jag nog sköta denna söta hestis. ^^ Gordon. :)<3
//Kattis

Kommentarer
Postat av: Matilda

man får presentkort och premier på olika butiker =)

2009-04-20 @ 16:38:09
URL: http://matildasundkler.blogg.se/

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0