bästa på lääänge !

Tjaaa !
Kvällen har varit heeelt galet rolig !! :D men efter skolan drog jag till stallet, hjälpte till och sånt, vid 9 gick jag till bussen och träffa Sara, zimmi och sebbe på ! :D Fluuuum! Vi drog till Shell och köpte monster. Ni vet energidryck. ;) haha, ääännu mera flum! Drog till skolan och satt vid ett bort och typ skrek till varandra och skratta skit mycket ! Väldigt välbehövligt! >< haha, det roligast på riktigt länge!! :D Sen träffa vi nottan och hennes hund. xp ännu mera skratt och sen så var jag tvungen att gå. x( jag bor nu åt andra hållen än dom andra ! det är säämst! men riktigt rolig kväll! :D <333

Imårn ska jag på bio med emmaa! :D Harry Potter 6. ;D haha, naaajs! :D pappa har en gratis biljett som jag fååår. =)

heejdåå, //kattis


näääjs låt! :D

Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA

harry potter filmen suger

2009-08-29 @ 11:01:23
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0