de vart inget.

hejhej. egentligen borde jag inte sitta inne framför datan nu när de är så fint väder. men ska snart gå.^^ skulle kanske till stan me sebbe och jossan och träffat loveh [gunde] och hennes kompis. de hade vart såå kul. :D men nu gick de inte. ;( daaaamp ! måste träffa henne snart, saknar. hon är den enda som är tillräckligt nära för att kunna träffa över dan. xD <3 av dom från ridlägret alltså. ;)
de blir säkert mera bloggning ikväll eller natt. ^^ nu ska jag dra. puss och kram :*

/ kattis


Me love ;D

Kommentarer
Postat av: FREJA LINDSKOG - Livet på Lindgården

SVAR: Tackar tackar! :D

2009-08-15 @ 21:35:12
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/
Postat av: Joiz

Jag vill till stan och shoppa men har inga pengar "/ Allt går till konsertbiljetter >.< Jag har inte träffat mina ridlägerkompisar på länge :(

2009-08-16 @ 18:27:58
URL: http://joizan.bloggagratis.se

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0