Hold On

Tjohej !
Igår kom Sara hem och jag är super glad! Jag Zimmi och Sebbe gick och busade på henne när hon ville sova. :D Men sen vart hon pigg och så flummade vi jätte massa mkt! >< haha, så kul! <3 Idag så hade vi matte lektion och det började med att läraren fick damp och sen så blev han lessen för det och sa förlåt. xD haha, så skön! Fast jag och Sebbe fick inte sitta brevid varandra!!! ;( Det är verkligen säääämst! O.o fast han sitter framför så kan säkert flumma lite.. ;) men vi hade en diagnos för att se hur mycket vi kom ihåg, jag kom inte ihåg mycket. ;/ hade oxå syslöjd och dampläraren ska få barn så hon har slutat ett tag så vi har en annan som jag hoppas är snällare. :P hihi ..  halv 7 började aerobicsen som såklart jag, sara och zimmi infann oss på, flum som tusan! :D <3 Nu på kvällen tvinga Sebbe ut mig så kom hem för ett tag sen. :)
Imårn börjar vi 10.10 och då har vi med klassfoto. På eftermiddagen ska jag typ till stallet med emma eller vara med sara och sebbe... :) <3


Super bra ! <3 Den var med på aerobicsen och vi gillar't ;D<3

Kommentarer

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0