DET KÄNNS MER LOCKANDE...

Hihi :D Jag ska bli skötare!! :D Dock betyder det att jag inte kan gå på scouterna.. :( Synd.. men man kan inte få allt i livet, och nu kände jag att stallet känns mer lockande tyvärr. Vi fick lära oss hur man rycktar, tar hand om sadeln och tränset och hur man ska ta hand om stället där hästen står. (Spiltan eller boxen.) Inte så intressant eftersom jag vet hur man gör, menmen. Det var jätte gulligt. hihi läraren frågade Vet ni vad kamratskap är för något? Och då räckte en liten flicka upp handen och sa Jag tror det är när man är vänner... så himlans gulligt! haha.. :P Ska åka buss till stallet varje onsdag och så tar jag mig hem på nått sätt. :P Jag fikc skjuss hem av Mathila idag, igen är hemma, pappa är på spinning och Peti vet jag inte vart han är... ^^

JAG LÄNGTAR TILL VEMDALEN :D Ohc så kanske jag ska hopp tävla i stallet på söndagen 1 mars. :D

Godnatt ;)


Kommentarer
Postat av: em

asså du sa ju att ni skulle massera hästarna med borsen? :S

2009-02-18 @ 21:18:55
Postat av: Julle

låter skoj med skötare!! fast då kommer du inte på scouter :( men som du sa: man får inte allt i livet .. men du kan ju alltid följa med om du har tid o lust ;) <3

2009-02-18 @ 21:38:01
URL: http://www.lulle.devote.se
Postat av: Sara

Naaw va sött:)<3 vad glad man blir när man hör sånt:)<3<3

2009-02-19 @ 21:48:07
URL: http://mizzcute.blogg.se/

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0