Absolut snyggast!


Börjar med vääärldens sötaste video på Robert Pattinson! :D <3 Me love <3

Såg lejonkungen 2 idag som jag skrev att vi skulle göra! Den var såklart super bra! :D haha <3 När Matilda gick bakade jag och Sara kladdkaka och sen kollade vi på ungefär halva Harry Potter 4 filmen! =) Den är najs! Till middag vart det varma mackor och nu kan jag faktiskt tugga lite, haha tandvärken håller på att försvinna! Till efterrätt fick vi färska jordgubbar och grädde och glass! :D MUMS!
Nu har jag suttit här ett tag och tvingat en kompis att skicka massa låtar. x) haha, har jag inte laddat upp med många låtar till skåne resan så kommer jag dö en plågsam död i bilen! x) höhö... igår skicka Sara massa låtar från Twilight soundtracket också så är rätt väl förberedd, fast Jossan måste skicka några till! ;D

Gå in på Saras blogg där det finns en annan skit söt video på Robert Pattinson! =)

ha en najs kväll!
//kattis

Kommentarer
Postat av: pervobulliien xD

läskig video O.o haha <3

2009-07-17 @ 22:17:08

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0