Allting har en kraft, allting har en mening, det är vår värld ;)

Lejonkungen, en värld full av liv <3


Jäääklar vilket åskväder det var  imorse!!! :O Ojojoj... jag gillar absolut inte åska och blixt när jag är ensam hemma och det var jag! En gång vart jag liv rädd, jag såg ljuset av en blixt och sen direkt efter så brakade det aaas högt så jag trodde typ att blixten hade slagit ner i nå träd på ängen en bit bort! Så jag smsa Sebbe som en galning. x) <3 Och i dalarna hade dom sol.. ^^

Var ju hos tandregleringen igår och nu har jag helvetiskt ont i tänderna så kan typ bara äta gröt och glass. (a) :D Det gör inget, det är bra! Idag ska jag och sara, och jag vet inte Matilda.. kolla på Lejonkungen 2 som jag kanske skrev? =) Mysigt! :D

Ha en najs dag!
/kattis

Kommentarer
Postat av: johanna

ja visst :) gör du idag då?

2009-07-03 @ 12:40:58
URL: http://www.johannaagren.blogspot.com
Postat av: FREJA LINDSKOG

SVAR: Hihi, det känner man bara! :P Man brukar ställa sig upp mellan hinderna, när det är lite avstånd mellan dem såklart, för att underlätta för hästens rygg att röra sig friare. När man börjar närma sig hindret sätter man sig ner igen för att kunna inverka bättre med skänklar och tyngd, det är även viktigt för att hästen inte ska hamna i framvikt och ha lättare att lyfta framdelen.



Det är svårt att förklara när man ska göra de olika momenten, det är något man själv känner efter när det funkar och när det behövs :)

2009-07-03 @ 13:48:36
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/
Postat av: FREJA LINDSKOG

SVAR: Tackar! :D Ja, Hootch är egentligen en baddare på att hoppa men han är för lat och tar alla chanser till att slippa, Julia brukar rida i ett för lugnt tempo också så då har han god tid på sig att fundera ut nästa vägring etc. Så med ett högre tempo orkade han både hoppa och hade inte tid till att tänka på dumheter! :)

2009-07-03 @ 19:45:41
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0