Boktiiiips !

Hejhejhallå!
Idag så vaknade jag vid 11, det var riktigt skönt att sova ut lite. :) Slappade och läste ut boken Tillsammans av Denise Rudberg, riktigt bra tycker jag! Finns 2 andra om samma personer som jag oxå ska låna av Elin senare! =) Lillebror Philip och mamma åkte till biblan, och jag sa att dom skulle hyra alla böckerna i Systrar i jeans serien utom ettan. Och sen så när dom kom hem hade dom köpt dom istället! :D Dom fanns inte på biblan tydligen. :P Jag är jätte glad, för första boken i serien var ju riiiiktigt bra! Ett boktips säger jag bara! Läs Systrar i jeans! =) Har vart hos tandregleringen oxå för ståltråden stack mig jätte mycket i kinden!
Klockan 6 åkte vi till Philips kusiner, tjejen har fyllt 11 så det var middag och så. :) Dom har en stor jätte snäll Dobberman hund ! Vi hoppade studdsmatta och jag är bäst på det! :D haha ^^

Nu ska jag gå och läsa i en Gossip Girl bok som jag fick låna av Elin!

Godnatt :)


Slipknot - Snuff
Riktigt bra tycker jag! =)
//
I only wish you weren't my friend, that I could hurt you in the end \\

Kommentarer
Postat av: FREJA LINDSKOG - Livet på Lindgården

SVAR: Precis, bara tramsigt att behandla hästen som någon bebis... :S

2009-07-16 @ 23:05:33
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/
Postat av: FREJA LINDSKOG - Livet på Lindgården

SVAR: Det kan jag nästan tänka mig, så mycket folk som där är så kan de nog höja priserna rätt rejält... :) Kanske får ta med lite egen mat så slipper man betala allt för mycket? :P

2009-07-16 @ 23:07:46
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0