Ett par röda gummistövlar från Granngården.

Hejhej! Klockan är bara halv ett (och jag är jäätte hungrig!) och jag har redan hunnit vara iväg och handlat gummistövlar! Det är rätt bra gjort tycker jag allt! ;) Vi åkte till Granngården i arninge och jag hittade ett par röda fina stövlar! ;) Ville ha ett par nya nu till ridlägret speciellt så jag fick faktiskt det! :D Det trodde jag inte. ^^ Nu väntar jag på att sara ska ringa. :P fast hon har väl inte ens vaknat än fast klockan är halv ett. -.-
(bild från [länk])

Jag tror jag hinner skriva en gång till innan jag åker iväg imårn, till Järvsö alltså. ^^ Annars; Hejdå! Ha det najs. <3

//kattis

en låt från Lejonkungen 2!<3(har inget ljud så vet inte om det är bra kvalite. :/)


Kommentarer
Postat av: emma

Tack för dina ord <3 okej :D

2009-07-04 @ 12:50:47
URL: http://lifeupsidedown.blogg.se/

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0