Österlen !

HEJJ! Kom hem igår från skåne. Det var väl inte så jätte kul resa, men det var fin och gulligt där. :) Varannan dag jogga jag och mamma till stranden, 5,5 km. :o Rätt duktigt tycker jag! :) Sen gjorde vi lite utflykter och sånt. Det var inte så jätte bra väder. :/ Efter att vi hade ätit middag när vi kom hem igår så ringde jag Sara, vi träffades, va inne på datan och kolla New Moon klipp, sen gick vi ut och till Shell och köpte en Monster! :D en grön! :D Vi blev flummiga!! xD Jag ska ringa henne om 20 minuter och väcka henne. xD haha, vi ska till Stinsen och köpa födelsedags present åt Emmi som har fyllt år! :D <3

Några bilder kommer senare.

//kattis

Flightless bird, American mouth - Iron and Wine

JAG ÄLSKAR DEN ! <3

Kommentarer
Postat av: FREJA LINDSKOG - Livet på Lindgården

SVAR: Tackar! :D

2009-07-26 @ 12:04:57
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0