Hello looking for a lucky fellow .

Hello! looking for a lucky fellow .... hehe, gillar "covern" eller vad det heter, på Amy daimond låt som jag tror heter Hello. Crashdïet har gjort om den. :P Naaaajs;) Jojz skicka den till mäjj. Snel. x)

Idag var hela familjen på KolmårdenZoo. Det var väl... VARMT!! Herrejävlar vad det var VARMT!! :O fast det fanns gulliga coh fina djur. ^^ :) hehe såklart eftersom det var en djurpark... (a) Lilliebror tyckte nog det var rätt kul! =)

öhm... hade visst inte så mycket att säga.... igår var jag och sara med elin föresten! det var jääääätte längesen! :O Det var skojjsigt och på kvällen kollade vi på..... Twilight! :D Det vart svårt att gissa va? :O men lika bra som alltid såklart och jag behövde verkligen den dosen av robert pattinson när han är så himlans snygg speciellt på ett ställe i filmen!


Här är en video jag gillar, scenen jag menar är med i typ 2 sekunder, tid.. :1 minut och 10 sekunder . :) Där dog nästan jag sara och elin. x)  haha <3

Puss, sov gott !

Kommentarer
Postat av: FREJA LINDSKOG

SVAR: Jaha, då är det inte vår stuga... x) Har aldrig hört talas om lökaröd heller :P

2009-07-16 @ 09:45:13
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/
Postat av: FREJA LINDSKOG - Livet på Lindgården

SVAR: Så kul! :D Har bara ridit islandshäst en gång, men det var mysigt :)

2009-07-16 @ 16:33:22
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0