Första badet !

hejhej!
Idag har jag tagit mitt första bad för i år här i sverige! Det var rättså kallt och hela tiden var jag livrädd för att nudda sjögräs... fråga Sofia.. -.-' Hon hade en såndär flyt ring och så klamrade jag mig fast vid den och hon simmade ut oss, sen tänkte hon inte simma in med mig igen förens jag släppte den där ringen och simmade lite själv.. Det var skit läskigt och det fanns faktiskt sjögräs!!! :O :( Efter en stunds badande och skräck så gick vi upp och la oss och sola! Jätte skönt och mysigt!

Imorgon fyller min lillebror sju år! Han tror att jag har köpt en present till honom fast jag inte har det... :$ Hehe... hoppas mamma skriver från hela familjen på någon prestent. :-) Vi ska få lite gäster, tårta, fika och allt sånt där som hör till. ;) Och antagligen måste vi gå upp typ halv 8 på morgonen... -.- Suck - Smällar man får ta.. ._. ;)

Föresten så var jag med mammas familj till Stinsen idag, jag och storebror köpte en vattenkokare till Pappa som fyllde 50 på Kreta. x) haha.. den var rätt dyr. Är pank hela sommaren. Fast å andra sidan har mamma beställt Directors Notbook; Twilight till mig! :D Och så har hon beställt Host av Stephenie Meyer :D JIPPI! Har fått lite slut på böcker... kan väl läsa nån Twilight bok igen föresten. :P Men nya böcker är kul!! Och så ska jag nog nån dag till biblan och låna Systar i jeans andra sommaren. ^^
Ikväll blir det grillning! MUMS !

Bajbaj! <3

KRETA <3
Btw! Ni måste bli bättre på att kommentera! :*

Kommentarer

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0