Man ska ju inte klaga ;)

Kom nyss hem från min bästa vän Sara! :) Det är så skönt när det är så mysigt varmt ute nu på kvällarna, på dagarna är det jätte varmt ju, fast man ska inte klaga. ;) Vi hade massa gäster idag eftersom att min lillbror fylller 7 år idag. ^^ Vi satt på bakgården, och där blir det alltid jäkligt hett eftersom det inte blåser något och solen steker. :O Lillebror blev iallfall glad och nöjd över presenterna! Det är något som inte händer allt för ofta. x) haha... Vi fick god tårta och kakor, och till middag, som bara tre stannade på, fick vi tacos. Mums! Har verkligen ätit mycket idag känner jag... :|
Har vart en bra, varm dag! :)

Imårn ska jag kanske vara med Sara om inte hon skulle vara med Agneta... :P Men jag skulle iaf vara med Sofia oxå. :) Hoppas vi badar! :D

God natt !
LYSSNA! XD

ASGARV PÅ LÅTEN! XD

Kommentarer

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0