Gjorde ikea på mindre än en timme :O

Hahaha , älskar den översta låten mest. x) haha<3 lyssna och kommentera! :D



Den här är också skönt! xD




Har inte vart inne på datorn på hela veckan, orkar inte skriva vad som hänt, eftersom det inte hänt något speciellt. ^^Eller har läst på New Moon! Är inte helt klar eftersom det tar längre tid på engelska. :) Men har även vart med mina kompisar. :)<33 Sebbe och hans familj har fått sin hund nu! :D Den är så himlans söt så man dör. x)<3
I fredags var jag, far vår och Petter min bror, på Ikea, vi gjorde hela Ikea på en timme, slå den ni! x) Haha, jag fick med mig en sänglampa, en skrivbords lampa, jätte fina kläd hängare och två rätt stora hyllor. Nångång ska jag ta kort och visa. ;) hihi .<3 I lördags kväll tittade jag först på Harry Potter och Fenixorden... jag tror att den heter så.. det är nummer 5 iaf. Den gick på TVn, och efter den tittade jag på Spiderwick. ^^ Snacka om att den som har skrivit dom böckerna har fantasi! x) haha, sebbe skulle gilla filmen tror jag. x) haha.. <3 Drog sen ut med Matilda, Sofia, Sebbe och Sara. :)<3 Pappan våran var på fest. ^^ ><.

Puss på er, <33 det blir mera uppdatering den hära veckan skulle jag tro! :)<3

>Kattis

Kommentarer
Postat av: SEBBIIUUZE

de var skojj<3

2009-05-18 @ 21:18:21
Postat av: Sebbe

ja älskar gillis,hahah han e såå jävla söt o liten o coool :D <3<3

2009-05-18 @ 21:19:23

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0