Ridning, onsdag

Hejjhejj hallå.

Har inte mycket att berätta. Men tänkte skriva om ridningen igår. Det var ju kul att träffa favorit Emma, och så var det kul att komma till stallet igen. :) Det var hoppning, jag hade Snobben. ^^<3 Vi hade bana på 7 eller 8 hinder tror jag. Snobben är jätte mjuk att hoppa med. Han som brukar vara rätt slö blev vädligt pigg, så jag fick rycka tag i honom mellan två hinder. ^^ Men det kändes rätt bra så jag är nöjd! :D Efteråt tog jag hand om Valle, min sköthestis. ^^ Han gillar bara att blir borstad i ansiktet och på rumpan. x) Annars blir han arg. >.<

SNOBBEN  ^^


Ikväll ska jag på arobics. Det blir nog själv, fast jag vet inte om Matilda ska med. ^^

Ha det bra, :)

>Kattis

Kommentarer
Postat av: Christina

Hejhej!

svar på din kommentar: Hej!

Ja Janes bror,Alec är med i New Moon.Hans skådespelare heter Cameron Bright.:)

Kram//Christina<33

2009-05-07 @ 19:12:02
URL: http://twilightsaga.bloggagratis.se
Postat av: Sebbee

hahah, skön häst x) ihi<3

2009-05-07 @ 21:16:30
Postat av: FREJA LINDSKOG

SVAR: Tackar! :D

2009-05-07 @ 21:27:29
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0