Twilight the movie ;)

Hejhej!

Fredagen i går var jätte trävlig! :D Efter skolan hyrde jag, Sebbe, Sara och Emmi Twilight filmen, sen drog vi hem till Sara och såg den! :D Den vaar najs! Sen drog Sebbe och Emmi. Jag och Sara lagade god tacos och skrattade väldigt mycket. x)
Tacon hade iofs varit ännu godare med gucamole men det fanns ingen advocado. :( Sebbe kom tillbaka. Och medans jag och Sara åt och Sebbe pratade tittade vi på Twlight igen! :D:D Då var den ännu bättre. Fast jag hängde inte med så mycket för Sebbe pratade heeeeela tiden typ. xD Hans mun slutar aldrig prata. xD haha, men jag gillar honom ändå. x)<3 Bra var Twilight filmen iallfall och jag vill se den igen! Jag kom hem typ halv 11. Satte mig vid datan lite men somna sen, var väldigt trött.
Robert Pattinson!<3 Robert Pattinson och Kristen Stewart :D<3 Tyler Lautner :D<3
Dålig kvalite på de två första! Tagna med mobilen på tven! x)<3
Btw, hur kan dom ha hittat så många snygga skådisar!? xO
<3

Idag så har jag och Sara lämnat tillbaka filmen och sen drog vi till Stinsen! :D Kulkul! Jag testade tygskor på Stadium, men jag orkade inte köpa dom. ^^ Vi fikade på Wayne´s Coffee , gottgott. Vi hade även i oss varsin stor cola från Burger King. x) Vi var törstiga. ;) Vi träffade på Ayda, Saras kompis. Hon visste att jag hade vart i Frankrike. :O >.<
Jag och Sara tänkte köpa en plast ros till Sebbe för han ade teater uppvisning idag som gick bra sa han! Men det fanns inga. :/ Både jag och Sara köpte likadana armband. (a) Hihi, dom är jätte fina! Och sen köpte vi solbrillor! :D Fast inte likadana. ;) Dom är finfina! :D

Senare ikväll ska hela familjen bort på middag. :))

-
Vad har ni gjort idag?? :D

Ha en kul lördag! :D
>Kattis

Kommentarer
Postat av: Sebbee <33

haha, de var skit skojj :D ja vet.. kan inte sluta prata haha x) <3<3



tänkte nii?? vaa guuuligt <3<3 :D:D <3

2009-05-10 @ 10:09:56
Postat av: essaaerraaa

Hahah ja älskar skådespelarna i filmen :D <3

2009-05-11 @ 16:44:02

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0