Bögsgård.

Hejhejhallå! ;)

Hahaha, galet flum med Sara ikväll! xD Vi var ute i området och var i en lekpark. xD Skrattade as mycket så nu är jag nog några år äldre... (a) :D<3

Idag var klassen på naturskolan vid Bögsgård. x) Det var inte så jätte roligt, men jag och Emmi lyckades ändå ha kul såklart. ;) Och några andra också. :P Vi fick göra nässelsoppa och äta löv. ^^ x)

När alla andra fick hoppa över fördjupningen behövde vi som har kör, och dom som har teater gå tillbaka till skolan... suck säger jag bara. -.- Efter skolan var det ridning! :D:D Jag hade Norrhaga Moa igen och vi red dressyr! Det gick så himlans bra att jag blev alldeles lyckllig! :D Hon gick i form, alltså höjde ryggen, tuggade på bettet och sådär så det blev alldeles underbart att rida! :D <33 hon var pigg och framåt i traven och galoppen, i skritten var hon lite halv seg. ^^ Vi travade och galopperade serpentiner och det var då allt gick jätte bra! :D<33 Efter ridningen tog jag hade om Valle... han var envis såklart och snurrade runt när jag skulle sätta på honom grimman... men jag var lika envis och vann. ;D han var inte lika sur idag som han brukar vara. :P Fast det kanske var för han hade hö att tugga på den här gången. ^^  Jag måste bara säga det här; fast ingen osm läser min blogg kommer nog fatta, men Emma och Goodman är så himlans söta! Man ser verkligen att Goodman litar på Emma och att han tycker om henne. xD :D
Nästa ridning är det hoppning! :D:D 

Nu ska jag gå och läsa Eclipse. :) Häjjdå<3 Sov sött alla. ;P

Norrhaga Moa <3


>Kattis

Kommentarer

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0