UPP . 2012

Idag såg jag och min vän Sebbe UPP på bio. Den var helt okej. Sorglig och rolig. :P Det var reklam för filmen 2012, den verkar väldigt... bra men läskig. För tänk om det händer så på riktigt!? Usch.. Jag och mina två kompisar sitter och diskuterar om vad som kommer hända. :O :P
2012 trailern:


Men nu vill jag inte prata om det längre för det är läskigt. Nu pratar vi om Ben and Jerry's ! Som jag faktiskt åt till frukost i morse. Älskar det! haha
Idag, efter att vi varit på bio, käkade vi, och runt 7 träffade vi Zimmi och Sara också. Det var kul, men sen kunde vi inte bestämma vem vi skulle gå och til och se Desperate housewifes hos, som Sebbe förövrigt inte ville se. Så vi gick hem till var och en. Och nu märkte jag att detta inlägget blev väääldigt ointressant, i varjefall på slutet. Nu ska jag vara lite socialare på msn. Bajbaj!

//kattis


Kommentarer

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0