Hej.

Hej. Nu har jag varit frisk en längre tid. Vilket jag är väldans glad över. Men jag går fortfarande på pencellin... -,-  
Okej.. nu vet jag inte vad jag ska skriva... men. Iaf så saknar jag Agurt den fine ganska mycket... men men. Min bror är i Järvsö och åker skidor. Eller han kanske VAR. För jag tror han är på väg hem nu... och juste. Jag behövde inte skära i min mun. =) TACK DU DÄR UPPE! <3 ;) Undrar vad Agurt gjort mer än var i staden och sovit i helgen... Iaf, nu ska jag gå ifrån mitt ointresanta inlägg. ^^PussellerBuss ? <3

//katiiiiiiiiizzzzzzzz


Kommentarer
Postat av: Agness

Åh, tack du trevliga person som tänker på mig. Jag har faktikst haft fiolkonsert och varit med vänninorna. :)
Puss och kram

2007-12-10 @ 16:17:01
URL: http://Agurt.blogg.se

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0