Jylsklappar

Hejsan alla glada. ^^ Alla som känner mig, och som vet att dom kommer få en jul klapp av mig, Behöver inte bli oroliga, för det kommer ordna sig, det lovar jag. ^^
Men jag har inte köpt EN ENDA julklapp!!!!! :'( OMG!? Och jag vet inte ens vad dom önskar siiig!!!! :'( Någon som har ett bra julklapps tips? (a) Agurt, du som brukar läsa mig blogg.... vad önskar du dig? Okej, inget för dyrt hellst. (a) Eller Sara, min bästa kompis, vad ska hon få!? :'( Eller mamma, hon fyller också år typ 3 dagar efter jul! fast jag vet vad jag ska köpa till pappsen, men det kan jag itne säga, i fall han skulle råka läsa det här. ^^ I dag har vi haft religon, om Jesus, vi fick rita Jesus, han bläv fiin. =) ;)- Snart ska jag på innebandy, och sen, senare i kväll, så ska familjen på julbord på ett ställe som heter kvarters lokalen. xD Gott. ^^ Vill ni veta hur många inlägg jag har gjort sen ungefär.... april i år? :)  Då jag startade bloggen. ^^ Jag har gjort 51 blogg inlägg, och tillsammans har jag lagt ut 41 bilder. ^^ Det betyder.... att det måste vara enhalv bild i varje inlägg? Eller...? (a) x)
Puss&kram skummbanan. :)- (komemr ni ihåg vad dom gubbarna betyder?(a) )

Kommentarer
Postat av: Agness

Dina färdigheter inom området matematik är inte så stora, lilla vän. x)
Puss

2007-12-14 @ 16:42:10
URL: http://Agurt.blogg.se

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0