Kanske inte världs skojigast.... ^^

Jahapp. Arn - Temeplriddaren var bra. Riktigt bra, och riktigt sorglig. Agnes grät. Och sen såg man när ett huvud ramlade ner i vattnet. Då blundade Agnes såg jag. Men jag blundade också.... Vi kom hem vid halv 12 och jag somnade vid 1. Sov i ungefär 7 timmar. Åt frukos, hämtade ridkläder hos mamma, åkte upp igen. Läste lite, blev upp hämtad av min vän Sofie och hennes mamma. Dom var knallbruna efter att ha varit i Thailand. Sedan åkte vi till stallet och red. Jag red en travare. Det var skoj men lite läskigt. ^^ När jag kom hem duchade jag, åt lunch och la mig för att läsa. I 3 timmar ungfär. Det var mysigt. Så nu har jag läst ut En liten kärleks sång. Den var bra men huvud personen var lite konstig.... aja, ni får läsa den själv. Assååååå jag vill bara sovvvaaa... jag är skiiit trött. Men jag pallar inte gå upp till sängen. Och sen skulle jag bara bli väckt också.... -.- 
I morgon bär det av till Järvsö. Det ska bli skoj. Vi kommer direkt till en nyårs fest. Och vi har köpt 2 jätte ståra lådor med fyverkerier. Man tänder en stubin och sedan blir det som en typ show. xD haha, men det hade ni nog redan räknat ut. ^^ Dagen efter och typ 2 till dagar efter så ska vi åka skidor. Det ska bli skoj. ^^
Ska kolla om jag har någon skojig bild.... -x- Det hade jag, 2 st. ^^ --->
 kanske inte världs skojig, men lite. ^^ (det är min kanin xP)
 En till:
 Haha, det där är jag för typ ett år sen. ^^ (töntar mig lite xP)
Puss //Kattis. ^^

GOTT NYTT ÅR! <3 (Kommer inte kunna skriva mer det här året tror jag! xP)

Kommentarer
Postat av: Agnes

Mäh! Hur kunde du se att jag blundade om du också blundade? ;)

2007-12-30 @ 19:40:48
URL: http://Agurt.blogg.se
Postat av: Kattis

haha, ja du. Vem veet? ;P

2007-12-30 @ 19:48:21

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0