Till den åldriga staden i morgon.

Hai. Jusste. I... lördags var jag och min pappa i stallet. Det var julshow. Trevligt asså. ^^ Dom sålde lussebullar, pepparkakor och PUFFKOLAAAAA! :D JÄTTEEE gott! :D Sen. KOm Agnesss och henne mamma Liisa. :P Det var skojj. Och någon eller några kastade ett ägg på våran fönster ruta. Inte lika kul. Dom ska få som små jävlarna... ;) Skojjade bara ;) Vi vet inte ens vilka det var... xP Men jag har varit på innebandy och tagit en mysig dush. ^^ Sen åt jag pangiga pannkakor, eller tjaa... särkillt pangiga var dom väl inte... men men. ^^ Och i morron ska vi med klassen och andra 6 an till Gammla stan´. Vi ska titta på stor torget.... ni vet där man kan se blodet rinna i rännstenarna när fullmånen lyser...  MOHAHA! Och sen sägs det att det är fullt av spöken i gröna huset som ligger där... Hehe, okej. Jag ska inte skrämma er mer. ^^ men jag ska få med mig dom där resterna av dom pangiga pannkakorna, eller ja, dom var ju som sagt inte så pangiga. ^^
Föresten, vem valde vem i bonde söker fru? :P Speciellt vill jag veta vem den där häst bonden valde. :P
Pussellerbuss <3 ? //Kattjizen

Kommentarer

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0