Finland

Jag var i Finland i veckan, (vid ett ställe som hette Jöveskule, eller nått sånt. 4 timmar från Åbo, min mormor hade hyrt stuga där.) det var rätt så tråkigt. Vi åkte till något lok museeum, -.- booooring. man kunde klättra in i gammla lok, stegarna upp var typ livsfarliga. Sen var vi på min gammel farmors grav... Dagen innan hade vi varit på stan, där fick två par skor. :D Eller... tre par förresten. Ett par flipflopps när vi köpte två par Sunsilk produkter. ;)
På torsdagen Åkte vi ner till Åbo, och gick till Mumindalen, Där träffade vi min lille brors bästa kompis och hans föräldrar, vi skulle träffa dom där... det var typ den tråkigaste dagen i hela mitt 12 åriga liv... -.-
Båten var typ det roligste på hela resan, jag kom hem klockan 07.30 idag. -.-

Nu ska jag träffa världens bästa kompis, byee  puss    //kattjis

Kommentarer
Postat av: Aggness

Hejja Hjalmar!

2007-07-06 @ 12:28:46
URL: http://Ageneso.blogg.se
Postat av: Agen

Var det jag som kommenterade "Hjalmargrejjen"? Hm.. Vem är Hjalmar? (A)

2007-07-26 @ 22:06:58
URL: http://Agurt.blogg.se

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0