Grönan med Sara

Tja, idag har jag varit på Grönalund med min bästa vän Sara. Mammsen var också med, men hon sytes inte så mycket. :p Vi tog tåget och bussen dit. Tåget var smutsigt, :S Bussen var fullproppad och jätte varm. När vi kom fram så sprang vi fram till vilda musen. :) Den var rolig men lite tråkig. Speciellt om man jämför med den stora blåa bergoch dalbanan. Den var rolig. Men innan den stora blå så åkte vi kvasten, den var rättså kul men väääldigt kort. (45s) Sen kastade vi och fram till den stooora blååa berg banan. ^^ Den var KUL! Men lite läskig första gången, på varge foto utom dom två sista såg jag livrädd ut. ^^ Haha Vi åkte den rätt så många gånger, men den var väääldigt rolig. :) När vi blev hungriga åt vi fish and chip. Det var mummsigt. ^^ Men man blev väääldigt mätt. Och då menar jag VÄÄÄÄLDIGT. :p Sen gick vi runt och chilla lite, spelade på choklad hjul, men vann inget. Och så åt vi GLASS! MummsVi åt isglass. Med colasmak. :) Kallt och gott. Sen tror jag vi åkte kääärleks tunneln. Det var mysigt. Och så gick vi i lustiga huset, fast det var inte sååå lustigt. Bara liiite. Efter en vimel kantig färd genom "lustiga" huset fortsatte vi till den stora blå igen! ^^ Mohahaha Som sagt var den vääldigt rolig. Sara åkte "Extrem" den såg fett läskig ut. Man åkte upp och ner och hit och dit. :/ Men hon såg tillochmed uttråkad ut ibland. :p OCH, hon åkte den TVÅ gånger, andra gången försökte hon övertala MIG också. :/ Nej tack. Efter en rolig dag var vi tvugna att åka hem. :/ Vi fick åka fiiin tåg hem. Det var mysigt. :) När jag kom hem åt jag falukorv med makaroner. Gott.

//Kattjis ^^

Kommentarer

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0