När vi trillade...

I vintras, då jag och Sara precis hade blivit bästisar, hände något väldans kul. Enligt oss dårå. (; Det hade precis kommit nysnö och plog mannen kom med plog på rasten för att köra undan all snö.  Eftersom att plogen plattar till snön också så var det väldigt halt på vissa ställen. :p Vi hade rast när den var ute och plogade. Jag och Sara gick armkrok där den precis hade plogat, det borde vi inte ha gjort. För där var det "snor" halt, som man brukar säga. Vi gick där helt fridfullt och bakom oss stog våran lärare och dom som brukar hänga med henne på rasterna. (Dom är rätt tråkiga.) Helt plötsligt halkade sara till och föll pladask ner på den hala snön, och eftersom vi gick armkrok så drog hon ner mig också. Så jag föll rak ner på henne. Då började vi gapskratta. Plogen hade vänt och skulle köra där vi låg och skrattade, så vi försökte resa oss. Det var fortfarande halt så så fort vi rest oss så, Gissa, jo då hände exakt samma sak. Fast nu var det så att det var jag som halkade till först och drog ner mig Sara. Då började vi skratta ännu mer. Och han som körde plogen satt typ och fnissade åt oss han också, Men dom andra bakom oss såg jätte alvarliga ut.  Det var såå kul, vi bara låg där och skrattade. Men tillslut fick vi resa oss och flytta på oss. Fortfarande skrattande såklart. Hehe... Men nu undrar ni säker varför jag tog upp det här. Det hände ju i vintras liksom. Jo men i dag när vi var ute så bara kom jag och tänka på det. Och jag fick värsta skrattattcken. Skrattande berättade jag för Sara vad jag tänkte och så bara låg vi där och vred oss av skratt. Det var väldans kul. Det var bara det jag tänkte säga så... bye bye. See you later alligater :p  

Hahahhahahahaha  (skrattanfall) hihi

image27

hehe

Kommentarer

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0