Också har man tillslut klarat det...

JIPPIEE!!! I dag klarade jag 54 kickar!! Jag är sååå ägig! Men Sara klarade i och för sig 56 kickar.. så hon kanske e liiite mer ägigare än mig... äh orka. Jag är såååå HAPPY!! :D För dom som inte vet vad kickar är så är det när man håller på med bollen, kickar den upp och ner på känt eller på foten. ;D På tal om fotboll... hoppas det går bra för Agnes på Gothia cup i Göteborg. :D Fast jag fick höra att dom hade åkt ut, men ändå. Dom fick gå på liseberg! Orättvist! :(  :p

Me ändå... till slut har man ändå klarat sitt mål... ;p
                         
//Katjis ;)

Kommentarer
Postat av: Agurt

Vi kom på plats 80 av 108. Haha! xD Men lissepisse ägde allt! ;)
Kram lillesuster

2007-07-26 @ 22:03:40
URL: http://Agurt.blogg.se

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0