Ridlägret

Whoo, I går kom jag hem från ett ridläger i Järvsö. Det var en vecka, och nog den roligaste vecka på hela sommaren. Vi fick rida Western och en ny gren som heter Equestrian adventure. och så fick vi naturligtvis rida ut och hoppa. Jag trillade av två gånger, ajaj... Ena gången tog han ett skutt rakt upp i luften när vi red ut. Han blev typ biten av en broms. :/  Andra gången var när vi hoppade terräng hoppning, då bara tvärstannade han vid ett hinder, det gjorde väldigt ont, jag fick liksom ingen luft. Sista dagen hade vi upvisning. :) Då ville jag byta häst eftersom jag hade "flygit" av två gånger på Red flight. 

Där träffade jag också världens roligaste läger kompisar, sååå skojjigt. :P Vi var och badade och gick in till byn och köpte glass och godis. Mmm... mums ;) 
Så Järvsö kan räkna med att se mig där igen nästa år också. ;) haha

puss o kram, gummi banan. ;) hihi

(Bilder kanske  kommer snart...) 

Kommentarer
Postat av: Josefin

Hejhej ^^ Ridlägret låter skit kul :D Kan jag få länken till hemsidan till det ridlägret? (A) :D

2008-04-06 @ 15:46:05

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0