Fredag 16 och Lördag den 17.

Hej. Jag har inte bloggat på så länge och är nu på blogg humör. =) För några sekundersen åt jag upp min super ultra mummsiga mandarin.... himelens gott alltså...
I går var jag och min pappa Enar eller Einar och tittade på min ultra bästa syrra, när hon red, hon var bäst asså! Men innan det var jag på innebandy. det var super roligt! Och svettigt. VI hade lite "fys", asså jag vet inte hur man stavar det konsyiga oret.... !? Men det var roligt men jobbigt :D . Sen åkte vi hem till Agurt och Lisa och åt en ultra god middag som bestod av saltad salthavs fisk. Lax. Och hm... jusste, hemma gjort potatis mos. gott. :D Sen spelade vi Bubble struggle, heeela kvällen x) och Agnes fick typ damp på mig för jag blir så flummig när jag är trött. x) Sen gick vi och lade oss i Agurts nya fina rum, med dom så fina knopparna på xD
Idag åkte vi till Täby centrum.  Roligt, vi var där i typ nästan 3 timmar och det enda jag köpte var en mössa. En grå en. Riktigt fin asså. Här nere har du en bild på mig och min mössa. Agnes köpte en vit fin tröja. Sen var vi och åt lunch på ett kebab ställe , jag åt kötbullar med "smached potato" . Det var en riktig kebabig lunch! xD Jag älskar min nya gråa mössa. Och jag har kommit på en sak. Att jag passar väldans bra i grått.


image37 
Ja, jag vet, jag ser lite "weard" ut. xD

//Kattiz

Kommentarer
Postat av: Agness

Du är väldans fin i din möösse. Sicken tur att jag valde ut den åt dig. xD
Puss

2007-11-20 @ 13:31:53
URL: http://Agurt.blogg.se

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0