Usch...

Gud vad jag HATAR att vara sjuk... eller det kan väl gå an om man bara har ont i huvet... då brukar man kunna somna om man får en huvud värks tabblet eller nått sånt... Men nu har jag halsfluss och lite feber.... och inatt vaknade jag varje timme... usch. Jag kan knappt svälja och jag har bara ätit 2st små mackor, 2st mandariner, 1 kopp te och ett glas mjölk... men eftersom jag har ont i halsen smakade det inget... eller jo men inte gott iaf... jag fryser och har mössa på mig och pyjamasbyxor och en mysig tjocktröja... ^^ men jag skulle inte skriva så långt så jag sluat för den här gången nu då.... *vinkar* ;)

Pözz fr. sjuka Kattjizen

Kommentarer
Postat av: Agnes

Stackars liten. Dessutom tyckte jag att Mysans dikter ägde. Fast jag orkade inte kommentera två gånger så det fick bli ett.
Puss och kram och hoppas att du blir piggelin snart. Och friskus.

2007-11-30 @ 22:23:29
URL: http://Agurt.blogg.se

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0