Nu sitter jag här

Tja, nu sitter jag här och gör absolut ingenting, eller jo, jag skriver såklart. För typ 45 minutersen kom jag hem från min kompis Sofie :) vi har haft det trävligt, undrar hur Sara har haft det... och Carro såklart! Men vill ni veta en sak, när vi var på B-språk i gärdeskolan i onsdags så gick brand alarmet, vi som går i vaxmoraskolan fatta ingenting vi visste inte va det var som tjöt så, men dom andra bara "fan, de e brandlarmet" så vi fick gå ut och såklart tappade jag bort Sara i allt tummel. men det var såklart ingen brand, och efter en 20 minuter fick vi gå in och fortsätta lektionen. :) det var lite läskigt men ändå, sen var det typ en kille som bara " Jag vill gå och hämta min banan" "nej det får du inte, ut nu" "Men hallå, jag är ju hungrig" det var lite konstigt, tkr jag, men det där hörde jag inte, jag har bara hört det från andra o så.
Puss, Ha det bäst //Katja M

Kommentarer
Postat av: Agnes

Haha. Jag vill ha min banan! x)

2007-10-11 @ 20:55:57
URL: http://Agurt.blogg.se

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0