Flumm och massa annat

Det var visst ett tag sen jag skrev har kag märkt. :P Men det har inte hänt så mkt... :P Jag och Sara har flummat jätte mycket och så har vi flummat med elin,emelie och sebbe också XD Fast emelie stackarn är sjuk  nu. :( Föresten så läste jag tidningen idag, alltså tv delen. (A) Men det var visst gårdagens del. :P Iaf så såg jag att det hade varit ett diskutions pogram, om vad flumm är!! xD Gahahaha. xD Iaf så har det inte hänt så mycket.... Det tråkar i skolan som vanligt också... och JAGh ar tagit massa bilder med min nya kamera. :) I like it. Men imorron är det fredag. Jag hatar fredagar i skoaln. Vi har en annan lärare då, för våran <som vi har mest jobbar bara 80%. Och fredagar blir alltid så himlans stökiga så man bara vill sova när amn kommer hem... -.-'
Kram<3


Kommentarer

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0