Nya låssas syrran nu då xD

Hihi, Agnes har vart hårmodell, elit hårfrisören (hihi, dt kanske låter skrytigt, men vad!? Lite får man väl skryta ;) ) färgade hennes hår till någon blandning mellan rött och brunt... men jag kände inte igen henne på bilden först om jag ska vara ärlig. xD Fast det bev jätte fint. :D <3 På franskan tittar vi på film, den heter Amelie från Momarte... eller nått sånt dära. :P Fast den är fasktiskt ganska bra, Och på historian hålelr vi på med 1600 talet till 1700 talet. Riktigt roligt! :) I måndags var jag och mamma i stan och lämnade tillbaka mina jeans, Och jag hittade inga nya. Men i går och idag red ajg och det gick inge bra enligt, mig, men jag fick iaf beröm... (a) När jag kom hem åt jag ÄRTSOPPA! Haha, blää, det var inge gott.:P FAst det fanns pankakor oxå, goott! (a) xD Sen städade jag min kanins bur och sen spelade jag sara och hennes kompis baket, det var jätte kul! :P men när jag kom in gjorde jag inte så mycket, jag plugga engelska, vi ska ha verb förhör i morron, fast dom är enkla. :P
Och föresten så fick jag min present av sara i... måndags :D det var ett jätte fint halsband med en liten spegel längst ner och ett par gröna örhängen! :D <3 Jätte fint! :D
Puss och kram skummbanan (a) xP


Kommentarer

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0