Då var'de avklarat. ^^

GRATTIS I EFTERSKOTT SARA. :D<33

You heard me, she's a teenager nuu!! :D Woohoww! Grattis!!! :D<33 XD

Jaha, första 5 dagarna i skolan av klarade, bara ett X antal kvar...
I dag hade vi SO, geografi, europas läder och huvudstäder. Jag tycker det är roligt. Men klockan 11 tänkte vi gå till Edsbergs parken och äta matsäck och avslöja vinnarna av tävlingarna mellan 7:1 och 7:2, vi är 7:1 om jag inte nämnt det tidigare.  ^^ Men i stället skulle vi göra plakat med 7:1 på och en hejjar ramsa, och avslöja vinnarna på Sandika... så vi åt lunchen i klassrummet och sen kollade vi på film, Den där Mary.  Den var väl rolig, fast vi hann inte klart, så ska kolla någon annan gång på klasstiden. Vi slutade ungefär kvart över 1. Då gick jag och Sebbe hem till Emelie med henne, där flummade vi jätte mycket och hade jätte roligt! :D Sen gick jag hem med vännen Sebbe och hemma ett tag, sen middag och lite sånt. ^^ En bra fredag helt enkelt. :) Skönt att sova ut i morgon! :D<3

Saraaa<3

Puss <33 Petter want's tha computaaa. :P

Onödigt vetande:
Stefan Holm har sin tränare som pappa.
xD haha, och många flera tydligen. xP


Kommentarer
Postat av: Sazza :P

hahah haru inte set den filmen xD Harju gått typ hundra gånger på tv :P <3

2008-08-26 @ 20:17:42

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0