Ny klippt!

Trevlig dag! Eller inte.... Så mycket som det har regnat idag. :P Föresten så tror jag att pappa och petter har kommit fram till järvsö nu. om jag inte har nämt det så cyklade dom i väg i... fredags eller nått sånt och i förmiddags hade dom bara 5 mil kvar. det är 35 dit härifrån. :P det har regnat jätte mycket på dom så två gånger har dom bott på hotell på natten för dom har varit så blöta och kalla så dom ville inte sova i tält. :P Dessutom hörde jaga att det varit 4 stjärnigt hotell en gång minst... >.<

I går klippte jag mig! :D Ganska kort och med snelugg, jag tycker det blev jätte fint! :D På kvällen sov jag hos Sara och vi hade jätte roligt och vi såg en film som heter Never back down. Den var jätte bra! jag höll på att börja gråta två gånger. Idag har jag ätit frukost och till lunch två bananer och till middag spaghetti med köttfärsås! :) Om ni ville veta. ^^ hehe...

God natt. fast jag ska inte sova på ett tag ännu.. :P

Kommentarer

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0