O.O :''( :D

Hej! Någon som såg OS idag? :) Alltså när Bolt sprang, coolt. :P
Idag hade vi klass fotografering, jag tror inte jag blev så jätte fin, men det spelar väl inte så stor roll. Bänken vi stog på höll på att välta hela tiden så det var lite vingligt... :P I morgon ska vi ha enskild fotografering. :) Det känns fortfarande som att vi bara är på besök på Gärdeskolan... hehe...

Sånt som du måste veta:

Det
har varit en stor flygolycka i Madrid! Av alla 124 (eller något liknade) som var på planet hittades bara 24 levande. :( Sorgligt! :''( Det var SpanAir's flygplan.

Idag var min första ridlektion! :D Min häst är inte klippt och såg ut som en björn. xD <33 Men det gick inte så bra men var roligt, Jeanette vikkade för våran nya lärare som kommer nästanästa vecka tror jag... men nästa onsdag är jag på Sandika med nya klassen... :)

Sofies land<33

Puss o Godnatt<3


Kommentarer

Make my day? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (inte nödvändig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0